۹ دی ۱۳۹۰، ۱۵:۴۰
کد خبر: 30740255
T T
۰ نفر

اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: حماسه 9 دي سال 88 تجلي دفاع از هويت اسلامي انقلاب، ولايت و امامت بود كه با مشاركت گسترده مردم وفادار و با بصيرت خلق شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سردار پاسدار 'غلامرضا محمدی' در همایش 'بصیرت 9 دی ' در حسینیه 'اعظم' شهر فلاورجان افزود: در 9 دی سال 88 ملت ایران همانند روزهای نخستین انقلاب به میدان آمدند كه این خروش انقلابی و اسلامی برای دشمنان انقلاب غیر قابل باور بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای زنده نگهداشتن این روز حماسی اظهار داشت: 9 دی 88 رویش مجدد انقلاب بود كه در پرتو تفكر، تدبر و سنجش صحیح مسایل، به بصیرت دست یافتیم.

فرماندار فلاورجان نیز در این همایش، تجدید بیعت با ولی فقیه، دفاع از ارزشهای اسلامی و اعتقادات را از پیامهای حماسه 9 دی عنوان كرد.

وی به اقدامات غیرقانونی و ضد ارزشی فتنه گران در سال 88 اشاره كرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز به فتنه گرانی كه به ارزشهای دینی بی احترامی كرده بودند اعتراض كردند.

' همت الله مومنی' تصریح كرد:این فتنه گران با بی احترامی به ارزشهای دینی، چیزی جز حقارت برای خود باقی نگذاشتند.

وی افزود: ملت ایران همواره اثبات كرده است هر گاه پای منافع دینی، ملی، ولایت و اصول ارزشهای دینی در میان باشد، ثابت قدم از این منافع دفاع كرده و اجازه نمی دهند دشمنان نظام و اسلام هتك حرمتی به اعتقادات و باورهای دینی داشته باشند.

شهرستان فلاورجان با 240 هزار نفر جمعیت در 10 كیلومتری غرب اصفهان قرار دارد .

7146/7148/1042

سرخط اخبار استان‌ها